Vytenio Sinkevičiaus sukurta unikali asmenybės ugdymo sistema -„Astroqigong“
+370 65853470
Vytenio Sinkevičiaus sukurta unikali asmenybės ugdymo sistema -„Astroqigong“
+370 65853470

Feng Shui paveikslai

[dflip id=”221″][/dflip]

Feng šui paveikslai – gerovei ir klestėjimui

Menas – galinga energija, mūsų sieloje paliekanti vienokį ar kitokį atspaudą. O jei jis kuriamas tikslingai, pasitelkiant tam tikrus maginius bei sakralinius simbolius ir geras intencijas, gali netgi keisti gyvenimą, atnešti į jį daugiau laimės, gausos, sveikatos, galimybių tobulėti.

Sakraliniai simboliai, kaip antai jantros, vediškajame mene taikomi nuo neatmenamų laikų. Vastu meistrai juos plačiai naudojo ir tebenaudoja kurdami harmoningus, sveikatai ir klestėjimui palankius namus. Tačiau bene labiausiai šis simbolių menas ištobulintas feng šui tradicijoje, kurioje darniai susilieja ir vediškosios, ir kitų rytietiškų filosofijų elementai. Lietuvoje fengšui paveikslai nėra itin plačiai žinomi, tačiau esama menininkų, kurie tokius paveikslus kuria. Kalbamės su vienu iš jų – Vyteniu Sinkevičiumi, feng šui meno bei filosofijos praktiku, kinų vaizdinių medicinos terapeutu. Pasak jo, feng šui paveikslas – tai tarsi ateities vizija. Jį pasikabindami savo namuose, visatai rimtai pareiškiame apie tam tikrus savo ketinimus ir norus. „Tinkamai išreikštus norus visata visada pasirengusi išpildyti. Žinoma, galbūt ne visada būtent tokia forma, kokia tikimės, bet tai neabejotinai būna mums pats geriausias ir tinkamiausias variantas, – šypsosi feng šui paveikslų kūrėjas. Beje, jo darbo kabinete ant sienos taip pat kabo feng šui paveikslas. Patį pirmąjį nusipiešė sau. Ar veikia? Sako, kad taip: „Vien kasdien į tokį paveikslą pažiūrėdami, aktyviname jo energiją ir tuo pačiu stipriname tas intencijas, su kuriomis paveikslas nupieštas. Remdamasis tiek asmenine, tiek savo klientų patirtimi galiu pasakyti, kad tai realiai veikiantis įrankis, padedantis išsigryninti prioritetus bei sąmoningai ir tikslingai kurti savąją gyvenimo kryptį. Feng šui paveikslas mums padeda susilieti su savo esme, save realizuoti, pritraukti sėkmę, gerus santykius, karjeros galimybes. Juk šie dalykai yra svarbūs kiekvienam. Jei juose stinga darnos – tai mus liūdina, neramina, trukdo augti, galiausiai sargdina.”

Apie feng šui meno subtilybes

Pasak Vytenio, esminė feng šui menininko misija į piešinį įkomponuoti tokius metafizinius simbolius, kad jie tiksliai atitiktų užsakovo norus bei poreikius ir pritrauktų trokštamą realybę.

„Pirmiausia noriu akcentuoti, kad feng šui menininkas nėra menininkas mums įprasta šio žodžio prasme. Įprastas menininkas į savo darbą gali įdėti energijos labai daug arba visai mažai. Energija nėra jo darbo esmė. Užtat feng šui meninininkui tai yra svarbiausioji siekiamybė. Jis būtent tam ir piešia, kad įkrautų piešinį energija ir šioji energija paskui tekėtų į užsakovo gyvenimą. Beje, senais laikais Rytų kraštuose užsisakyti tokį piešinį buvo didžiulė prabanga, kurią sau leisti galėdavo tik patys turtingiausi. Piešinio kūrimas buvo ypatingas ir be galo ilgas procesas. Pirmiausia, feng šui menininkas apsigyvendavo pas užsakovą namuose ir mažiausiai metus stebėdavo jo šeimą, analizuodavo jos narius, kuo šie gyvena, kokie jų poreikiai, norai, siekiai, studijuodavo jų kraujo liniją. Menininkui už tai mokėdavo algą, taip pat išlaikydavo ir jo šeimą. Tik atlikęs precizišką analizę, jis imdavo kurti. Šiam tikslui išsirinkdavo sieną kliento namuose. Įprastas tokio kūrinio formatas 6 x 6 m. Paveikslas paprastai būdavo piešiamas apie 5 metus. Menininkas pradėdavo vaizdą komponuoti iš kairės į dešinę. Iš pradžių piešdavo praeitį, paskui dabartį, galiausiai vizualizuodavo ateitį. Per vaizdinius išreikšdavo, kas yra ta šeima, kokia jos socialinė padėtis. Paišydavo jų kraujo linijos karjerą iki pat imperatoriaus. Tame name paprastai gyvendavo kelios kartos, tad piešinys būdavo kuriamas visai dinastijai. Kartais pagal jaunesnių kartų poreikius galėdavo būti kiek papildomas. Toks kūrinys būdavo laikomas didžiule vertybe. Tie pasiturintys žmonės, kurie negalėdavo sau to leisti finansiškai, užsisakydavo feng šui paveikslus, pieštus ant pergamento. Bet net ir tokie darbai atsieidavo nepigiai. Ir tai yra suprantama. Senais laikais fengšui menininkai buvo ruošiami labai ilgai ir preciziškai. Klasikinės studijos trukdavo 25 metus. Studentai privalėjo įsisavinti visą feng šui filosofiją, jos simboliką, metafiziką, slaptus maginius ženklus, tobulai įvaldyti kaligrafijos meną ir dar daugybę kitų dalykų. Tačiau net ir po tokių ilgų studijų nebuvo jokios garantijos, kad pavyks išlaikyti itin griežtai vertinamus egzaminus. Šiais laikais viskas paprasčiau. Tačiau įgyti tikro meistro pripažinimą pavyksta taip pat ne visiems. Feng šui menininko gebėjimai yra tikrinami Kirliano fotokamera. Paveikslas nufotografuojamas per 12 m atstumą ir žiūrima, ar per tokį atstumą matyti energinė jo spinduliuotė. Jei taip, paveikslo kūrėjas gauna meistro sertifkatą. Kaip teigia mano mokytoja, per jos 18 metų darbo patirtį, šį sertifikatą pavyko gauti tik 12 žmonių.”

Kaip gimsta nauja realybė?

„Remiantis kinų metafizika ir U-SIN (5 pirminiai elementai), mūsų realybę sudaro penki esminiai elementai, stichijos: vanduo, medis, ugnis, žemė ir metalas. Jei mūmyse ir aplink mus visi šie elementai tarpusavyje dera harmoningai, nėra nė vieno jų pertekliaus ar trūkumo, esame sveiki, stabilūs, sėkmingai kuriame savo gyvenimą, nestokojame materialinės gerovės. Deja, tokių harmoningų žmonių pasitaiko retai, – teigia V. Sinkevičius ir akcentuoja, jog feng šui menininko užduotis yra per paveikslą šią pusiausvyrą atkurti, pritraukti tai, ko trūksta. – Užtat pirmiausia prieš pradedant kurti, užsakovas išanalizuojamas pagal feng šui principus, nustatoma kokios stichijos vyrauja jo prigimtyje, kokios veikia silpnai, kokios pernelyg dominuoja ir pan. Tarkim, jei žmogaus esybėje labai daug vandens elemento, o jis nori į savo gyvenimą pritraukti daugiau šlovės ir pripažinimo, tada feng šui menininkas į paveikslą įkomponuoja daug ugnies elemento, nes šlovė priklauso ugnies stichijai, o žmoguje vyraujantis vanduo tą ugnį gesina. Ugnis lydo metalą, tad šlovė susijusi su pinigais, kurie susiję ir su metalo stichija ir kuriuo atneša vanduo. Paveiksle šią stichiją galima išreikšti, tarkim, kiniška moneta plaukiojančia krioklyje. Iš esmės, tai ar kliento norai ims realizuotis, priklauso nuo feng šui menininko gebėjimų į paveiklą perkelti elementų energiją. Neužtenka tuos simbolius vien tik nupiešti. Kuriant vyksta gilus metafizinis procesas. Viskas turi būti labai preciziška ir aišku. Visata nepriima dviprasmybių ir miglotų interpretacijų. Feng šui paveikslas tradiciškai kuriamas be juodraščio, nes būtent tokiu principu kuriamas ir gyvenimas. Menininkas nežino, koks jis bus. Kuriama tuščia galva, be jokios išankstinės vizijos. Iš pažiūros toks paveikslas gali atrodyti gana kukliai, tačiau jį sukurti reikia išties nemažai energijos.”

Kur nukreipti krioklį

Jei tokį specialiai mums sukurtą feng šui paveikslą pasikabiname ant sienos, ar tai reiškia, kad norimi dalykai į mūsų gyvenimą ims plaukti savaime, be jokių pastangų? „Būtų nuostabu. Deja, nėra pasaulyje tokios stebuklingos technikos, kuri turėtų galių už mus kurti mūsų gyvenimą, – nusišypso Vytenis. – Feng šui paveikslai gali padėti formuoti naują realybę, pritraukti galimybes, bet kaip plačiai sugebėsime jomis pasinaudoti, tai jau priklausys nuo mūsų pačių. Visgi į paveikslus (ir ne tik feng šui) siūlyčiau žvelgti rimtai. Paveikslai iš tiesų veikia mūsų gyvenimą, todėl, remiantis feng šui, vertėtų vengti tam tikrų paveikslų ar fotografijų, kurie gali pritraukti blogą realybę. Nuskrendantys lėktuvai, nueinantys žmonės, griuvėsiai, kraują siurbiantys vabzdžiai, rudens ar žiemos vaizdai, pagal šią filosofiją, yra netinkami kabinti ant namų sienų. Netgi sėkmę nešantiems vaizdams reikia labai atidžiai parinkti vietą. Pavyzdžiui, feng šui paveiksle kroklys piešiamas tam, kad pritrauktų pinigus bei gerovę. Jei paveikslą pakabinsite taip, kad krioklys „tekės” į lango pusę, tada pinigai ateis, bet tuoj pat ir išeis. Jei nežinau erdvės, kur bus kabinamas toks paveikslas, piešiu krioklį, kurio vanduo kažkur atiteka, kaupiasi ir sūkuriuoja.

Apskritai feng šui paveiksluose negli būti jokių abstrakcijų. Tik konkretūs simboliai. Menininkas turi išmanyti šių simbolių reikšmes ir mokėti išmintingai „žonliruoti“ su jų metafizika. Tų simpolių yra pačių įvariausių. Minėtasis krioklys – vienas populiariausių. Jis simbolizuoja pinigų ir maksimalios gerovės srautą. Paukščiai simbolizuoja reikiamą informaciją, padeda skleistis karjeros, savirelizacijos galimybėms. Medis – tai augimo ir šlovės simbolis. Jo lapai vaizduojami kaip spiralės – tai besisukanti energija. Plunksnos – aukštesniųjų jėgų pagalba. Namai, pilys – patikimumas, tvarumas, apsauga. Žuvys – sėkmė, karjera. Rankos – tai, kas padeda mus eiti per gyvenimą. Gėlės – savirealizacija per kūrybą ir atlygis per kūrybą. Arkliai – akyvus darbingumas. Katės – tai mistinė pagalba. Beje, jos gali būti piešiamos tik plonos. Jokių storų kačių! Stori gyvūnai simbolizuoja tingumą ir žlugdo karjerą. Povas –  geras vardas, garbė, pripažinimas. Pora – santykiai, tinkamos antros pusės pritraukimas. Saulė –  socialinė gerovė, menulis –  dvasinė gerovė. Šikšnosparinis – laimės simbolis. Malūnas – nuolatinės pajamos, puodas – taupymas. Drakonas padeda pritraukti tinkamus žmones, feniksas – dvasios augimą, transformaciją. Mandalos feng šui paveiksluose naudojamos suaktyvinti savireliazacijai. Jantros simbolizuoja sielos šventovę. Kad paveiklas atliktų savo misiją, ant jo būtinai turi būti menininko inicialai. Taip pat labai svarbu parinkti ir tinkamą vietą, kur jis bus pakabintas. Geriausia, pasitarus su feng šui menininku, jam atrasti vietą toje namų zonoje, kurioje reikia palaikymo. Šiam tikslui paprastai naudojamas magiškasis lo šu kvardatas. Bet kuriuo atveju paveikslas privalo būti pakabintas. Jei bus padėtas dulkėti į spintą, energija netekės, nesikeis ir jūsų gyvenimas.“